Klacht Grand Hotel Central: Zou geld terug krijgen en dit krijg ik nu niet

Klachtnummer
# 393554
Gebruiker
Linda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slecht hotel veel te duur voor hetgeen war je krijgt. Heel viel en alles kapot. Gewoon opgelicht.Ontbijt was ondermaats geen broodjes en dat voor 12,50 euro. We waren met 15 personen. Afspraak gemaakt bij de receptie dat we 100 van t ontbijt terug zouden krijgen. Dit is ook per mail bevestigd. Nu is een collega van de persoon die het bevestigd heeft het er niet mee eens en wil ze het bedrag niet betalen. Ze gaat in discussie over de afspraak.

De oplossing

Afdwingen dat de afspraak die op papier staat nagekomen wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Grand Hotel Central hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Grand Hotel Central?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen