Opgelost door Grandado.com: betaald en niets ontvangen

content Opgelost
Eveliene

Besteld met t .t .Dat werkte volgens hun tijdelijk niet,was in elk geval niets te traceren.Na nu ruim 33 dagen en zeker 3 mails met een fraai antwoord,dat alles onderweg zou zijn van Grandado nog steeds niets ontvangen
Gevraagd geld terug te storten op mijn rekening.Ook niet gebeurd.
Gezien het aantal klachten en als je bedenkt dat veel mensen niet eens meer op internet klagen ,dus zijn er nog veel meer gedupeerden en het feit,dat Grandado zo al een paar JAAR bezig is ,mag dit toch wel een zeer dubieuze handelspraktijk genoemd worden.
Dat men pas NADAT er besteld en betaald is hoort,dat alles niet uit Nederland maar uit China komt is al niet fris.

Mijn geld terug storten

Grandado.com
    Beste E. Wit,

Bedankt voor jouw bericht.
    Wat vervelend dat het op deze manier gegaan is.
    Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega.
    Hij heeft het geld terug gestort.

Dit staat met enkele werkdagen terug op je rekening.

Rianne

Eveliene
na 40 dagen en heel veel heen en weer gemail en een zeer onbehoorlijke mannelijke medewerker aan de telefoon in Nederland uiteindelijk geld teruggekregen . Consumentenbond en Rianne van Grandado bedankt uiteindelijk. Maar aan het bedrijf Grandado is wel e.e.a te verbeteren als men serieus zaken wil blijven doen in Europa

Ook een klacht indienen over Grandado.com?