Opgelost door Grandado.com: betaald en niets ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 375987
Gebruiker
Eveliene
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Besteld met t .t .Dat werkte volgens hun tijdelijk niet,was in elk geval niets te traceren.Na nu ruim 33 dagen en zeker 3 mails met een fraai antwoord,dat alles onderweg zou zijn van Grandado nog steeds niets ontvangen
Gevraagd geld terug te storten op mijn rekening.Ook niet gebeurd.
Gezien het aantal klachten en als je bedenkt dat veel mensen niet eens meer op internet klagen ,dus zijn er nog veel meer gedupeerden en het feit,dat Grandado zo al een paar JAAR bezig is ,mag dit toch wel een zeer dubieuze handelspraktijk genoemd worden.
Dat men pas NADAT er besteld en betaald is hoort,dat alles niet uit Nederland maar uit China komt is al niet fris.

De oplossing

Mijn geld terug storten

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste E. Wit,

    Bedankt voor jouw bericht.
    Wat vervelend dat het op deze manier gegaan is.
    Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega.
    Hij heeft het geld terug gestort.

    Dit staat met enkele werkdagen terug op je rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eveliene
Datum
Uiteindelijke oplossing
na 40 dagen en heel veel heen en weer gemail en een zeer onbehoorlijke mannelijke medewerker aan de telefoon in Nederland uiteindelijk geld teruggekregen . Consumentenbond en Rianne van Grandado bedankt uiteindelijk. Maar aan het bedrijf Grandado is wel e.e.a te verbeteren als men serieus zaken wil blijven doen in Europa
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen