Klacht Grandado.com: Annuleren bestelling & terugstorten geld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 435160
Gebruiker
DhrvanBeelen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Zojuist heb ik bestelling ORDER GRANNL1120382 geplaatst.
In de bevestiging die u stuurt staat dat levering en verscheping (al dan niet dankzij het coronavirus) van het product ruim 14 werkdagen zal duren. Dit is wellicht per abuis langs mij heen gegaan tijdens de bestelling. Echter, tegen de tijd dat het product hier is heb ik dit product eigenlijk niet meer nodig. Ik wens mij dan ook graag per direct te beroepen op de wettelijke termijn van 14 dagen voor ongedaanmaking van de koop.

Wilt u zo vriendelijk zijn de bestelling te annuleren en mijn geld te retourneren?

Hartelijk dank,

Met vriendelijke groet,

Dhr. Van Beelen

De oplossing

Bestelling annuleren, aankoopkosten retourneren.

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Dhr van Beelen,

    Bedankt voor jouw review.

    Helaas kan ik de bestelling niet annuleren.
    Excuses hier voor.
    De bestelling is al onderweg.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DhrvanBeelen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het kan niet geannuleerd worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen