Opgelost door Grandado.com: Besteld en betaald speelgoed wordt niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 372251
Gebruiker
J. van Baardwijk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb voor mijn kleinkinderen speelgoed op de site besteld. met track en trace. Al geruime tijd zie ik dat het wordt aangegeven als dat het is ingepakt en verzonden wordt. Maar voorlopig zie ik nog niets. Hoop dat het geen oplichters zijn.

Gewenste oplossing

Alsnog leveren of mijn geld terugbetalen.
Geboden oplossing
Ik wilde de bestelling terugsturen maar kreeg als bericht dat ik het geld terugkreeg en dat ik het product mag houden. Heel mooi opgelost door Grandado. Ik heb me enorm in dit bedrijf vergist in de zin van dat ze veel beter met klanten omgaan dan ik dacht! Bedankt Grandado!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Marianne,

    Bedankt voor jouw bericht.
    Ik zie dat de bestelling nog onderweg is.
    Dit is met een levertijd van 25 werkdagen.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen