Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Grandado.com: Bestelde product is nooit ontvangen.
Details
De klacht
Op 2 mei heb ik een bestelling gedaan. De bestelling is nooit aangekomen. Verzoek om annulering is gewijgerd. Omdat de processen geautomatiseerd zijn schijnt dit zo snel te gaan dat de orders het magazijn bijna direct verlaten. Dat is niet zo gebleken en daarom wil ik de bestelling annulerenDe oplossing
Ik wil de bestelling annuleren. Tevens wil ik het bedrag van €18,19 teruggestort krijgen op mijn rekening.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.