Opgelost door Grandado.com: Bestelde product is nooit ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 462531
Gebruiker
Zwier1975
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2 mei heb ik een bestelling gedaan. De bestelling is nooit aangekomen. Verzoek om annulering is gewijgerd. Omdat de processen geautomatiseerd zijn schijnt dit zo snel te gaan dat de orders het magazijn bijna direct verlaten. Dat is niet zo gebleken en daarom wil ik de bestelling annuleren

De oplossing

Ik wil de bestelling annuleren. Tevens wil ik het bedrag van €18,19 teruggestort krijgen op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zwier1975
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen