Klacht Grandado.com: bestelling onvolledig geleverd bij klant

Klachtnummer
# 355176
Gebruiker
KarinaVD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

BestellingGRANNL275412: alleen het doek met gouden glitters is verstuurd. de klant heeft niet het duurste, 2de doek ontvangen met de roze bloemenachtergrond. wordt dit dan nog nageleverd of terugbetaald? want via de track and trace staat er deliverd by destination. ik vind ook nergens geen emailadres om jullie te contacteren hierover dus vind het ook erg om als direct als klacht neer te leggen. Kunnen jullie me helpen aub?

De oplossing

Het ontbrekende doek naleveren of 12.99€ terugstorten aub

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    KarinaVD
    Datum
    U mag de klacht sluiten aub, nalevering is ondertussen gebeurd en ontvangen, dank u.