Klacht Grandado.com: Bestelling vermist en nu weer opnieuw verzenden met nog een keer meer dan een maand wachten.

Klachtnummer
# 450355
Gebruiker
daley
Datum
1 reactie

Details

De klacht

27 april product besteld nog steeds niks ontvangen, tevens kan ik hier niemand telefonisch over spreken wegens Corona(wat belachelijk is).

Nu geven jullie aan dat product "waarschijnlijk" vermist is geraakt.

Als optie krijg ik om het nog een keer op te laten sturen met weer zoveel wachttijd, hier ga ik niet mee akkoord!

Ik wil mijn geld terugkrijgen.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, en fatsoenlijk contact hebben via de telefoon en niet per mail waar ik 3 werkdagen moet wachten op een reactie.

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Daley,

    Bedankt voor jouw bericht.
    Ik ga het geld terug storten.
    Dit staat met enkele werkdagen terug op jouw rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen