Klacht Grandado.com: Betaald op 6 april. Geen levering

Klachtnummer
# 371650
Gebruiker
Zeppelin01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb reeds een klacht ingediend tegen Grandado bij u.
6 april besteld en betaald 2 kussens.
Nooit ontvangen !!!!
Grandado reageert op mijn eerste klacht, dat de levertijd 30 dagen is (6april, nu 16 juni).
Vind eigenlijk dat ze maar terug gaan betalen tot de kussens er zijn uit China. Begint te ruiken naar oplichting. Graag reactie. Vr Gr Hans

De oplossing

Reactie van Grandado

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Zeppelin01
    Datum
    Waarom hoor ik niets?

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen