Opgelost door Grandado.com: Betaald product is na eerste klacht van 12 juli toch niet uitgeleverd.

angry Opgelost
Gebruiker1539770268

Dit is de tweede keer dat ik een klacht stuur ten aanzien van dezelfde levering van een product die ik besteld heb op 22 mei (zie mijn eerste klacht nr. 377362 van 12 juli).
Bij de eerste klacht heb ik Grandado nog de mogelijkheid gegeven om het product alsnog uit te leveren (volgens Grandado was er iets fout gegaan bij transport) voor 1 augustus 2019 ) . Zij hebben hierop bevestigd dit te zullen doen . We zijn nu 13 augustus en er is nog niets uitgeleverd .
Bij deze verzoek ik Grandado , mijn geld onmiddelijk terug te storten . Ik vind dat de tijd die hen gegund werd nu voorbij is .

Geld meteen terugstorten .

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gebruiker1539770268
    Ik heb op 16 augustus een nieuwe klacht over hetzelfde probleem gestuurd . Vorige afspraak is niet nagekomen ( nog geen product uitgeleverd) en in de nieuwe klacht heb ik mijn geld terug gevorderd !

Gebruiker1539770268
Op deze tweede klacht heb ik geen reactie meer gehad van Grandado . Hd hen gevraagd om , gezien zij het product niet hebben uitgeleverd mijn geld terug te storten . Dit is helaas niet gebeurd . Heb ook mailreactie van het bedrijf ontvangen. Heel slecht . Onbetrouwbaar bedrijf . Tel op 28 augustus 2019 Product niet uitgeleverd . Gevraagd geld terug te storten . Was dadelijk akkoord . Geen discussie ! Op 29 augustus staat het geld op onze rekening. Probleem opgelost !

Ook een klacht indienen over Grandado.com?