Klacht Grandado.com: Defect artikel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 367778
Gebruiker
Dirk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het artikel is geleverd was direct defect, heb dat twee maal doorgegeven, krijg wel reactie dat ze er op terug keren echter datr gebeurd niet.

Ik heb gezocht naar een telefoonnnumer om ze te bellen echter dat is niet te vinden, ook niet via KvK

De oplossing

Nieuw artikel en excuses.

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D.N Wierda,

    Bedankt voor jouw bericht.
    Mijn collega van de retour afdeling heeft op 7 mei een bericht gestuurd.
    Met het verzoek een foto te sturen.
    Ik zie alleen dat hier nooit een reactie op is geweest.

    Ik wil je adviseren om alsnog via de e-mail van mijn collega te reageren.
    Wij zien geen foto's die gestuurd zijn.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dirk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op 7 mei heb ik geen bericht intvangen, wel reclame. Een foto opsturen heeft weinig zin want je ziet niets aan het artilel, Ik wil gewoon een retour adres ‘ kenmerk en dan een nieuwe ontvangen Of laat ze mij bellen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?