Klacht Grandado.com: Fast shiping takes only more than 1 month, and customer service doesn't offer service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455841
Gebruiker
Vincent
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Je betaalt voor een snelle verzending. Maar naar een maand krijg je een 'oeps' error bij je track en trace. Dit is bij meerdere bestelling die tegelijk zijn geplaatst. De klantenservice is niet te bereiken. Je kan dit geen service noemen.
Ze reageren niet op contactaanvragen via de website of via het telefoonnummer.
Ik vind het prima dat je alles drop shipped vanuit China, maar zorg dan wel dat het goed gaat want dit is triest.
Je kan je bestelling trouwens ook niet annuleren in de tussentijd.

De oplossing

Reageren, compensatie voor de fast shiping en zorgen dat de pakketjes er snel zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vincent
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen