Klacht Grandado.com: Geen geld terug, terwijl ik 2 artikelen betaald heb die ineens niet meer beschikbaar zijn!!

Klachtnummer
# 383716
Gebruiker
LarsH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan mijn geld niet retour krijgen!! Ik krijg ineens mails over dat het product niet meer leverbaar is vanuit China.. terwijl ik al wel bericht had gehad dat het al verzonden is... nu wil ik mijn geld natuurlijk terug en dan kan ik het niet correct invullen omdat de site zegt dat het order nummer niet klopt.. terwijl dit wel klopt!!!

De oplossing

Graag gewoon netjes mijn geld terug storten zoals het hoort!!

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Lars,

    Bedankt voor jouw bericht.
    Mijn collega heeft het geld terug gestort.

    Dit staat inmiddels terug op je rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen