Opgelost door Grandado.com: geen levering ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 543274
Gebruiker
inafwachtingscherm
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 16 juni een bestelling geplaatst, direct betaald maar nog steeds niets ontvangen

Gewenste oplossing

Mijn gekochte product wil ik graag ontvangen
Geboden oplossing
26-10-2021 Vandaag hebben we het alsnog ontvangen, de zomer is voorbij maar dan gaan we het volgend jaar gebruiken. 05-07 2021 Het zou tot 6 weken kunnen duren maar we zijn nu ruim 10 weken verder, de zomer is bijna voorbij en we hebben nog steeds niets ontvangen. Erg jammer, ik waardeerde de reactie maar als je dan nog niet je afspraken na komt. Laat het product maar zitten en boek mijn geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi!

    Bedankt voor je review.

    Onze excuses dat de levertijden niet duidelijk waren toen jij je bestelling hebt geplaatst.
    Onze levertijden bedragen circa 5 weken. Soms is dat 6 weken als de bestelling is verzonden zonder trackingnummer.

    Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.


    Met vriendelijke groeten,
    Lia van Grandado

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen