Klacht Grandado.com: Geen mogelijkheid tot track en trace - bestelling kwijt - geen contactmogelijkheden.

Sapanter

Ik heb op 30 April een bestelling geplaatst en extra betaald voor track & trace.
Nu begrijp ik een langere levertijd, maar nadat het pakket zogenaamd in Nederland was aangekomen is de Track en Trace niet meer actief en zijn we inmiddels 2 weken verder.
Hetzelfde bericht blijft staan:
"De kans is groot dat je bestelling binnen 5 dagen alsnog wordt afgeleverd, mocht dit niet het geval zijn neem dan contact op".

* Telefonisch contact is niet mogelijk
* Mail gestuurd op 28 mei na al een week dit bericht te zien".

Geen respons.

Ik kan de bestelling niet annuleren of geld terugkrijgen en geen contact leggen.

Nogmaals vertraging heb ik alle begrip voor ,maar als je betaald voor informatie waar het pakket blijft en die is niet te zien....
Dan ook nog het fatsoen hebben om niet gelijk te mailen en die 5 werkdagen ruim af te wachten en daarna totaal geen contact kunnen leggen dan is het "rustig afwachten" wel klaar.

Contact!

* waar bevind mijn pakket zich? Is hij kwijt... ? Dan geld terug.

Geld terug of antwoorden.

Grandado.com
    Beste Sanne,

Bedankt voor jouw bericht.
    Jouw bestelling is nog onderweg.
    Echter is deze gestuurd zonder een werkende track en trace code.

Ik stort de 1.99 terug.
    Dit bedrag staat uiterlijk vrijdag terug op jouw rekening.

Met vriendeljke groet,

Rianne

Sapanter
Met het terugstorten van het bedrag is niets opgelost en ben ik de verzekering zeker kwijt, in het geval dat ze het hele pakket kwijt zijn. Lijkt mij niet de oplossing. Ik wil graag weten waar mijn pakket is, of zodra ik het ontvang dan pas die 2 euro terug. Ik wil de verzekering niet verliezen. Weten jullie zeker dat het pakket nog ergens is?

Ook een klacht indienen over Grandado.com?