Opgelost door Grandado.com: Geen reatie, niet te bereiken

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 337604
Gebruiker
Evuf24
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim 2 weken geleden iets besteld met track en trace. Geen track en trace code ontvangen. Na 4 mails gestuurd te hebben en totaal geen reactie twijfel ik aan hun goede bedoelingen.

De oplossing

Bestelling annuleren of duidelijkheid in status bestelling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Evuf24
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na vele mails en nog meer geduld is de bestelling geleverd en alles is ok. Als er sneller op mails gereageerd word, worden veel problemen opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen