Klacht Grandado.com: Grandado levert niet en reageert niet

Klachtnummer
# 459188
Gebruiker
DdJ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heupzitje besteld, na meerdere contactpogingen.. wat steeds niet lukt.. mijn geld kwijt en mijn artikel nog niet ontvangen. Ondanks bijbetaling voor track en trace onduidelijk waar het pakket is. Wil graag geld terug..

De oplossing

Geld terugstorten, kans dat artikel nog komt acht ik inmiddels vrij klein..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    DdJ
    Datum
    Een reactie gegeven.. nu wachten op afhandeling

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen