Opgelost door Grandado.com: Grandado Oplichter

content Opgelost
Gebruiker1568207355

Vreselijk bedrijf dat na alle klachten nog steeds niet mij probleem heeft opgelost, inmiddels heeft het bedrijf retour zending powerbank case ontvangen binnen de 14 dagen Herroepingsrecht. (Foto's postnl bijlage)

Maar het bedrijf geeft geen gehoor, moeilijk te bereiken en betalen mij niet terug. Het zijn oplichters, waar je geld aan verliest.

wil het volledig aankoop bedrag terug!

Inmiddels heb ik het geld terug ontvangen van grandado. Na retour zending op vrijdag 12 juni heb ik vandaag op 2 juli mij aankoopbedrag terug ontvangen. Het pakket was bezorgt bij retouradres op 15 juni om 13:12. Grandado ontkent dit. En geeft aan pakket het op 22juni ontvangen te hebben. Tracktrace PostNL geeft 15 juni 13:12 PostNL maakt geen fouten. Verlopig was ik erg onzeker of ik geld terug zal krijgen, maar dit is toch goed opgelost en ben daar wel blij mee. Datum aankoop 3 mei BESTELD Retour 12 juni verstuurd Grandado ontvangen retour 15 juni 13: 12 Restitutie ontvangen terug OP 2 juli Stichting pay/mediapress (grandado)

Grandado.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gebruiker1568207355
    Grandado heeft het product ontvangen retour, geen gehoor en ik word niet uitbetaald zijn al nog 2 weken veder.

15 juni om 13:12 is hij bezorgt op retour adres grandado :

Joan Muyskenweg 38
    1114AN Amsterdam - Duivendrecht
    Nederland

Daarna krijg ik geen antwoord of enige communicatie. Grandado heeft mij nog geen restitutie gegeven. Vreselijk bedrijf

Gebruiker1568207355
    Hallo grandado heeft mij nog terug betaald. We zijn al weken veder. Krijg geen contact met grandado en ook geen Geld terug. Vreselijk bedrijf wilt niet reageren.

Oplossing zal ik graag contact krijgen met grandado en geld terug krijg geen gehoor.

Ook een klacht indienen over Grandado.com?