Klacht Grandado.com: Heel erg slecht!!

Klachtnummer
# 350744
Gebruiker
Mar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 november 2018 een bestelling geplaatst en vervolgens ook extra betaalt voor een track en trace code, die ik nooit heb ontvangen. Vervolgens heb ik een mail gestuurd met de vraag waar mijn pakketje blijft. Op 28-12-2018 reactie gekregen dat mijn pakket vermist is geraakt en dat ze mij opnieuw mn bestelling toe gaan sturen, waarbij de maximale levertijd 25 werkdagen zou zijn. Nu 18-02-2019 nog STEEDS NIET mijn bestelling ontvangen! Ontzettend slecht geregeld en ook weer geen track en trace code ontvangen.. anders kon ik nu achterhalen waar mijn pakketje blijft.

Mijn advies is om hier niks te bestellen want je krijgt geen antwoord of hetgeen waar je voor betaalt.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen, aangezien zij nu al voor de tweede keer niet het bestelde artikel aan kunnen leveren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Grandado.com?