Opgelost door Grandado.com: Het is een grote teleurstelling dat ze je in de kou laten zitten en je niet terugbellen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 456866
Gebruiker
Nietgeleverd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling van 18 april is verloren gegaan, tig keten heen en weer gemaild ze willen het opnieuw bestellen en dat zou weer eens 2 tot 5 weken duren. Ik wil mijn aankoopbedrag terug!

De oplossing

Ik wil dat ik teruggebeld word en niet dat er naar mij gemaild wordt na een lange tijd ertussen en geen oplossing zo verstrijken er maanden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nietgeleverd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb eindelijk mijn geld terug
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen