Opgelost door Grandado.com: Het retourneren van een bestelling die niet aan verwachting voldoet wordt mij onmogelijk gemaakt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 342983
Gebruiker
JdeVries2019
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een cameratas besteld. Voldoet niet aan verwachtingen (want flutkwaliteit en te klein, zelfs voor deze prijs). Ik heb een formulier ingevuld omdat ik deze retour wil zenden. Ik zou antwoord krijgen of mijn verzoek wordt goedgekeurd (wat ik al belachelijk vind). Geen antwoord en nu is de pagina op de website over retouren ineens onbereikbaar (404-melding).

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij goed informeert welke stappen ik moet nemen om mijn bestelling te retourneren en ik wil mijn geld terug nadat ik heb geretourneerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JdeVries2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik mag de tas houden en het bedrag wordt terug gestort op mijn rekening. Ik ben heel vriendelijk geholpen via e-mail door Grandado.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen