Opgelost door Grandado.com: Het retourneren van een bestelling die niet aan verwachting voldoet wordt mij onmogelijk gemaakt.

JdeVries2019

Ik heb een cameratas besteld. Voldoet niet aan verwachtingen (want flutkwaliteit en te klein, zelfs voor deze prijs). Ik heb een formulier ingevuld omdat ik deze retour wil zenden. Ik zou antwoord krijgen of mijn verzoek wordt goedgekeurd (wat ik al belachelijk vind). Geen antwoord en nu is de pagina op de website over retouren ineens onbereikbaar (404-melding).

Ik wil dat het bedrijf mij goed informeert welke stappen ik moet nemen om mijn bestelling te retourneren en ik wil mijn geld terug nadat ik heb geretourneerd.

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

JdeVries2019
Ik mag de tas houden en het bedrag wordt terug gestort op mijn rekening. Ik ben heel vriendelijk geholpen via e-mail door Grandado.

Ook een klacht indienen over Grandado.com?