Opgelost door Grandado.com: Ik denk, dat de bestelling NIET goed is door gegeven ?

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 444979
Gebruiker
Theo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn order nr; 1169985 is NIET wat ik besteld heb !

De bestelling is voor Qashqai type J10 front foq -covers .

Wat ik ontvangen heb is achter -covers ,die goedkoper zijn ??
Met vr. gr., Theo Blijlevens Gaarne een reactie, Xlia ?

De oplossing

Deze bestelling opnieuw bevestigen , en mij daarover mailen S.V.P.,

Met vr.gr., Theo Blijlevens

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Theo,

    Bedankt voor jouw bericht.
    Ik heb de retour procedure op gestart.
    Mijn collega's van de retour afdeling nemen contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Deze firma verschuild zich achter een gevestigde commerciele club in HONG Kong . En houd hier een bijbel aan zgn. voorschriften , op na !! Want retour Zending moet naar China terug gestuurd worden ! , Heb je zoiets ervaren ? Telefonisch nog steeds onbereikbaar . Corona word hier misplaatst . Met vr. gr., Theo Blijlevens
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen