Klacht Grandado.com: Ik geloof dat ik ben opgelicht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448509
Gebruiker
Boepi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een keyboard draagtas besteld, vanaf 4 mei. Met een bestel nr. Grannl. 1232529. En 1.99 extra betaald om je bestelling te volgen. Je ziet geen enkel beweging in de bestelling. En als je beld krijg je een antwoord apparaat. Je kan in contact komen met dit bedrijf. Ze gebruiken corona als excuus.

De oplossing

Ik wil mijn product of mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Henk,

    Bedankt voor jouw bericht.

    Ik zie dat de betellling nog onderweg is.
    Deze is helaas gestuurd zonder track en trace.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boepi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Die track & trace ken de nr. TL098423213NL niet. Dus die bericht klop niet. Dat het onderweg is. En dat het 20 a 30 werkdagen gaat duren. Ik heb die bestelling vanaf 4 mei gedaan. Ik stuur hun mail op. Alvast bedankt voor u medewerking. Henk. Pater.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen