Klacht Grandado.com: Ik wil mijn betaalde artikelen hebben.
Details
Klacht
16 april 2020 een bestelling van ruim €200,- geplaatst. Na een kleine maand op 12 mei 1 gedeelte van de bestelling ontvangen, ander gedeelte ontbrak. Gebeld, geen antwoord, gemaild, niets terug gehoord. Op 14 mei een artikel ontvangen wat ik niet besteld heb, direct gebeld gemaild. Niets op terug gehoord. op 16 mei maar weer gemaild, telefoon wordt niet beantwoord, en live chat gedaan. Ze kan me niet helpen, moet een retour formulier invullen, verzonden en wat denk je, weer helemaal niks gehoord. Ik weet dus niet hoe ik aan mijn bestelde artikel ga komen , als dat nog gebeurt, en waar ik het onjuist artikel naar terug moet sturen. Wat een waardeloos bedrijf. Bezint eer ge begint met bestellen. Doe het niet, dit is het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Nul serviceGewenste oplossing
Mijn bestelde artikelen leveren.BOXYM Medische Vinger Pulsoximeter en Infrarood Ear & Voorhoofd Thermometer SPO2 PR saturatiemeter de dedo Huishoudelijke Gezondheid × 2.Ik heb de Voorhoofd thermometers niet ontvangen, wel de Pulsoximeter. En na enkele dagen twee bloeddruk meet horloges, die heb ik niet besteld en ik wil dat terug sturen maar jullie reageren niet. !!!!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.