Klacht Grandado.com: Ik wil mijn betaalde artikelen hebben.

content Niet opgelost
Loes

16 april 2020 een bestelling van ruim €200,- geplaatst. Na een kleine maand op 12 mei 1 gedeelte van de bestelling ontvangen, ander gedeelte ontbrak. Gebeld, geen antwoord, gemaild, niets terug gehoord. Op 14 mei een artikel ontvangen wat ik niet besteld heb, direct gebeld gemaild. Niets op terug gehoord. op 16 mei maar weer gemaild, telefoon wordt niet beantwoord, en live chat gedaan. Ze kan me niet helpen, moet een retour formulier invullen, verzonden en wat denk je, weer helemaal niks gehoord. Ik weet dus niet hoe ik aan mijn bestelde artikel ga komen , als dat nog gebeurt, en waar ik het onjuist artikel naar terug moet sturen. Wat een waardeloos bedrijf. Bezint eer ge begint met bestellen. Doe het niet, dit is het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Nul service

Mijn bestelde artikelen leveren.BOXYM Medische Vinger Pulsoximeter en Infrarood Ear & Voorhoofd Thermometer SPO2 PR saturatiemeter de dedo Huishoudelijke Gezondheid × 2.
Ik heb de Voorhoofd thermometers niet ontvangen, wel de Pulsoximeter. En na enkele dagen twee bloeddruk meet horloges, die heb ik niet besteld en ik wil dat terug sturen maar jullie reageren niet. !!!!

Grandado.com
    Beste Bert,

Bedankt voor jouw bericht.
    Ik zie dat er vandaag contact is geweest met mijn collega.
    Ik wil je adviseren hier op te reageren.

Rianne

Loes
1 dag na de melding van mijn klacht op jullie site ontving ik een mail van Grandado. als ik foto's zou sturen van het retour te sturen product zouden ze gaan beoordelen of ik het geld terug zou krijgen. Ik heb foto's gestuurd van het product wat ik niet besteld had, en gezegd dat ik niet mijn geld terug hoefde, maar graag alsnog de voorhoofd thermometers zou willen ontvangen. Vervolgens heb ik wederom helemaal niets meer van hen ontvangen. Alweer 5 dagen geleden.

Ook een klacht indienen over Grandado.com?