Klacht Grandado.com: Loze beloftes via mail na klachtmelding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452921
Gebruiker
JK
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nu weer mail dat het goede nieuws is dat de bestelling onderweg is. Vul je de track en trace code in en dan krijg je de melding dat het kan zijn dat het pakketje nog niet aangemeld is bij de vervoerder!
Het pakketje is nu 33 werkdagen onderweg. Volgens het leveringsproces had die er al kunnen zijn. Maximale leveringstermijn is 40 werkdagen. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Ondertussen allemaal loze beloftes via de mail.

Leveringsproces:

1. Het pakket wordt doorgaans tussen 0 – 5 werkdagen verstuurd.
2. Het pakket gaat tussen de 5 – 8 werkdagen met het vliegtuig mee.
3. Deze vlucht is vanwege tussenlandingen vrijwel nooit direct, maar het pakket wordt in 95% van de gevallen binnen 15 werkdagen geleverd.
4. De maximale levertermijn is 40 werkdagen.

De oplossing

Deze week leveren of geld retour

2 reacties

  1. Auteur
    JK
    Datum
    Graag het geld retour storten.
  2. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Knol,

    Bedankt voor jouw bericht.

    Ik heb het geld terug gestort.
    Dit staat met enkele werkdagen terug op jouw rekening!

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld retour, maar dat is nog niet retour ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen