Klacht Grandado.com: Mijn bestelling in niet binnen na ongeveer 2 maanden.

Klachtnummer
# 457316
Gebruiker
Faa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 mei heb ik een bestelling bij julllie gedaan maar verder heb ik echt niets van jullie Gehoord.
Kenmerk: 18-05-2020 15:06 0370807172528692
Graag contact:

De oplossing

Reactie! En tel nummer geven dat ik jullie telefonisch zsm bereiken!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen