Opgelost door Grandado.com: Mijn bestelling is niet bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 476313
Gebruiker
aydnars75
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 12 juli 2020 heb ik een fiets voor mijn dochter besteld bij grandado.com. Ik heb besteld met vrachttracering. maar mijn bestelling is nog steeds niet geleverd en ik kan niet zien waar mijn bestelling is. Er zijn erg onrustige webpagina's. Ik probeer een bericht te verzenden vanuit mijn abonnement, maar er staat dat mijn bestelnummer niet klopt. Ik kan de autoriteiten niet bereiken

De oplossing

Mijn bestelling wordt zo snel mogelijk geleverd of ik wil mijn bestelling annuleren.

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Vervelend dat je het nog niet hebt gekregen. Ik heb meteen het aankoopbedrag teruggestort op je rekening. Mijn excuses voor het ongemak. Met een paar dagen heb je het bedrag weer terug ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
aydnars75
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen