Klacht Grandado.com: misleidend verkoop

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 421548
Gebruiker
Mechanic
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedendag.
Ik heb via Marktplaats een product gekocht via Grandado,
ik werd via een link omgeleid naar hun website
waar ik het product te zien krijg, een achteruit kijk spiegel met een camera. Er aangegeven word hoeveel er op voorraad zijn.
ik klik op bestellen, de levering word hier nergens aangegeven,
als het product op voorraad is ga ik ervan uit dat ik het binnen 24 uur in huis heb. Vervolgens krijg wat reclames aan email, waar ik uitdrukkelijk nee tegen heb geklikt, het volgende mailtje bevestigd mijn vermoeden. Het product moet nog verstuurd worden uit China. Dit staat nergens aangegeven, ik voel me misleid. Het product komt vervolgens binnen na 2 weken, en is niet compleet. Ik dien een klacht in, en krijg een reactie, dat ik dacht dat ik iets heb besteld, maar dat ik maar 1 gedeelte van het product heb besteld, en of ik het zelfde product nogmAls wil kopen, of een ander product,waar er 40% van het bedrag in mindering word gebracht, terwijl ik dit allemaal wel op mn email heb staan. Ik vermoed dat dit niet mag, mensen misleiden. Kunnen jullie hier onderzoek naar verrichten?

De oplossing

Graag nagaan of dit bedrijf handelt instrijd met de regels, en daar wat aan doen.

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste S. Jipat,

    Bedankt voor het bericht.
    Ik zie dat de bestelling nog onderweg is.

    De levertijd is uiterlijk 25 werkdagen.

    Excuses hier voor.

    Met vriendelijke groet,

    Fleur

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mechanic
Datum
Uiteindelijke oplossing
Grandado geeft aan bij het plaatsen van een bestelling hoeveel er van het artikel op voorraad is. Er word nergens vermeld wat de levertijd is. Er word ook nergens vermeld waar het product vandaan moet komen, zodat men een indicatie heeft van de wacht tijd. dit word pas duidelijk als de betaling (in mijn geval ) is voldaan, en er een track and trace is, vermoedelijk zonder track and trace gaat dat anders. Ik heb gister een mail verstuurd, heb daar voor nu nog geen antwoord op gekregen. Ook de oplossing die zij bieden is niet realistisch. We hebben het hier over een artikel van 15 euro. Dramatisch.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Grandado.com?