Klacht Grandado.com: Na 2 maanden bestelling, nog niet geleverd.

Klachtnummer
# 355244
Gebruiker
Ploeink75
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen,

Ik heb op 19 januari herbruikbaar bakpapier besteld en betaald en deze is nog steeds niet geleverd. Op de site kan ik nergens een telefoonnummer of mailadres vinden. Graag zie ik een reactie van Granado tegemoet en mijn geld teruggestort op mijn rekening. Zodat ik dit product ergens anders kan aanschaffen, waar het wel netjes geleverd wordt.

Ik verwacht spoedig van u te horen.
Alvast hartelijk dank!

Mvg,
Nicole

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Ploeink75
    Datum
    Ik zou het erg op prijs stellen een reactie te zien van Granado. Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, dus nogmaals: ik wens mijn geld terug!
  2. Auteur
    Ploeink75
    Datum
    Goedemorgen Granado,

    Zouden jullie mijn klacht willen behandelen alsjeblieft? Ik vind het nogal vreemd dat ik na ruim 2 maanden mijn bestelling niet heb ontvangen, hiervoor wél heb betaald en geen reactie ontvang op deze klacht. Zoals ik nu lees komt dit veel vaker voor en ik eis mijn geld terug.

    Ik afwachting,
    Nicole
  3. Auteur
    Ploeink75
    Datum
    Goedemorgen,

    Zijn jullie al van plan te reageren op mijn klacht? Ik ben wel van plan net zo lang berichten hier te blijven plaatsten totdat Granado deze behandeld heeft. Ik vind het belachelijk dat een bedrijf maar door kan gaan met oplichten va klanten op deze manier. Ik lees namelijk dat ik verre van de eerste ben. Nogmaals ik eis mijn geld terug!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren