Opgelost door Grandado.com: Na 25 werkdagen nog steeds niks ontvangen.

content Opgelost
D.

Op 18 maart een bestelling geplaatst maar nog steeds niks binnen. Maar het geld is wel meteen afgeschreven...Een track en trace code werd extra geld voor gevraagd. Op de site staat een gemiddelde levertijd van 14 dagen. Wanneer ik hen hierop wijs is het antwoord: Wij kunnen geen exacte afleverdatum voor deze bestelling aangeven, omdat je niet hebt gekozen voor de optie verzenden met Track en Trace.

De levertijd bedraagt maximaal 25 werkdagen, hierbij worden weekenddagen dus niet meegerekend. In de praktijk is gebleken dat 95% van de bestellingen een gemiddelde verzendtijd van 14 werkdagen heeft. Mocht je de bestelling na 25 werkdagen niet hebben ontvangen dan horen wij dat graag.

Voor bestellingen zonder Track en Trace code zijn wij altijd genoodzaakt om de 25 werkdagen levertijd af te wachten, voordat we verdere stappen kunnen ondernemen!

Ik wil mijn geld terug.

Grandado.com
    Beste Dianne,

Wat vervelend dat je product niet binnen is.

Ik kan of het geld terug storten , of een nieuwe bestelling aan maken.

Rianne
    Hallo Rianne,
    Gaarne het geld terug storten.
    Mvg Dianne
    Grandado.com
    Beste Dianne,

Ik heb het geld terug gestort.

Rianne

D.
Meerdere keren heb ik aangegeven dat ik het geld terug gestort wilde hebben maar ze probeerden eerst nog andere opties. Ik heb voet bij stuk gehouden en ze hebben het geld netjes terug gestort.

Ook een klacht indienen over Grandado.com?