Opgelost door Grandado.com: Na 36 werkdagen nog geen pakketten ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 454507
Gebruiker
Weer zo'n bedrijf.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

25 april verschillende dingen besteld.
Deze zouden op voorraad zijn en een korte levertijd hebben.
na mail contact te hebben gehad gaf Grandado aan dat deze mijn pakketten niet kan traceren en ik het 25 werkdagen de tijd zou moeten geven/
Mocht na deze 25 dagen de bestelling nog niet geleverd zijn, dan moest ik wederom contact met ze opnemen. Inmiddels ben ik 36 werkdagen zonder dat ik een pakket heb ontvangen. Ik heb gevraagd het bedrag terug te storten op mijn rekening. Ik ben benieuwd.

De oplossing

Dat het bedrag van de goederen die niet geleverd zijn, terug gestort wordt op mijn bankrekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Weer zo'n bedrijf.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld is teruggestort en de bestelling geannuleerd. Op deze manier is het goed opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen