Opgelost door Grandado.com: Niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 349929
Gebruiker
e.h.bernst@freeler.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald zelfs oor track and trace. Daar kan ik zien dat de bestelling niet gelverd is omdat mijn adres niet zou kloppen ikheb mijn gegevens gecontroleerd, die zijn juist! De zedning staat al vanaf begin februari op dezelfde status, ik heb geen enkele manier contact op te nemen hoewel er op de site van Grandado als pluspunt staat telefonisch en email contact.

De oplossing

Mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
e.h.bernst@freeler.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb dank zij U mijn geld terug gekregen! Hartelijk dank
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen