Klacht Grandado.com: Niet leverbaar maar desondanks wel in de “actie” aanbieding op de site

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 387092
Gebruiker
HAEN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb afgelopen dinsdag een rugzak/schoudertas besteld voor mijn drone. Ik heb de bestelling betaald en kreeg dezelfde dag een ontvangstbevestiging van de order en ook dezelfde dag een verzendbevestiging incl. Track&trace button. Vandaag ontving ik een mail dat het product niet voorradig was en of ik iets anders wilde uitzoeken. Merkwaardig, want het product werd nogsteeds aangeboden op de website maar nu tegen een fors hoger bedrag. Ondanks dit hogere bedrag stond het product als kortingsactie vermeld die nog 12 uur zou duren. Toen ik het bedrijf daarop attendeerde werd mij opnieuw gemeld dat het product niet op korte termijn leverbaar is en ik moet een keuze maken, een ander product kopen van gelijke waarde of mijn geld terug. Het lijkt erop dat er een verkeerde aanbieding is gedaan en dat men niet wil leveren regen het bedrag wat ik dinsdag betaald heb.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij alsnog het product levert. Desnoods kopen zij het zelf ergens anders. Maar deal is deal.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Hubert,

    Bedankt voor jouw bericht.

    Ik snap dat dit verwarrend en vervelend is.
    Echter heb ik contact gehad met onze customer care afdeling.
    Zij geven aan dat het product helaas niet voorradig is.

    Uiteraard kan je wel een ander product uit kiezen.

    Ik wil je adviseren contact op te nemen met de klantenservice hier over.
    Zij helpen je graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HAEN
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is om contact op te nemen met de klantenservice zodat ik een ander product kan kiezen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen