Klacht Grandado.com: Niet ontvangen

Klachtnummer
# 621715
Gebruiker
Ringhorloge
Datum
10 reacties

Details

Klacht

Ik heb een artikel niet ontvangen dat ik in februari had besteld geeft aan staat bij beginpunt geld terug kan niet omdat de 3 maanden is verstreken maar ik denk niet dat het verstuurd is want zo lang bij beginpunt kan niet mvg Yolanda

Gewenste oplossing

Geld terug

10 reacties

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Hi Yolanda! Thanks for your review. We are sorry you still didn't receive your product and we didn't come up with a satisfactory solution. Could you please share your email address and order number?
  2. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Hi Yolanda! Thanks for your review. We are sorry you still didn't receive your product and we didn't come up with a satisfactory solution. Could you please share your email address and order number?
  3. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Hi Yolanda! Thanks for your review. We are sorry you still didn't receive your product and we didn't come up with a satisfactory solution. Could you please share your email address and order number?
  4. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Hi Yolanda! Thanks for your review. We are sorry you still didn't receive your product and we didn't come up with a satisfactory solution. Could you please share your email address and order number?
  5. Auteur
    Ringhorloge
    Datum
    yolanda310376@hotmail.com why did you take away my orders on de site? Are you honest?
  6. Auteur
    Ringhorloge
    Datum
    People are no fools every thing you do in live can not with no consequenses
  7. Auteur
    Ringhorloge
    Datum
    Oke found it the ordernumber is GRAN-NL-780021 en my mailadres is yolanda310376@hotmail.com
  8. Auteur
    Ringhorloge
    Datum
    Ik heb nog niks gehoord volgens klachtencompas sluit het bijna kreeg ik per mail
  9. Auteur
    Ringhorloge
    Datum
    Ik hoor niets meer is er iemand aanwezig?
  10. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Y. Brinkman! Thanks for your review. We are sorry we delivered a poor experience. I contacted you in a private email to resolve this case!

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen