Klacht Grandado.com: Onbetrouwbare webshop.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449103
Gebruiker
MooieRoos&711
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21 april een artikel besteld en tot op heden 29 mei niet ontvangen. Voor track en tracé betaald, maar oeps geen informatie meer. Vliegtuig is uit China vertrokken en is nu nog in de luchtruim in afwachting op een signaal om te landen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Zitten in een intelligente lockdown.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk mijn aankoop in huis!

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Noordpool,

    Bedankt voor jouw bericht.
    Ik heb het uitgezocht.
    Jouw bestelling is nog onderweg.

    De levertijd is uiterlijk 25 werkdagen.
    Hier in worden de weekenden en feestdagen niet mee gerekend.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MooieRoos&711
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nu ongeveer 31 dagen verstreken en nog steeds mijn aankoop ontvangen. Ook geen bericht ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen