Opgelost door Grandado.com: Op 1 Mei product besteld. Op 5 juli nog niets ontvangen. Van Gradado niets meer gehoord.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 460875
Gebruiker
J. de Louw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is inmiddels 5 juli 2020. We zijn ruim 2 maanden verder. Nog steeds heb ik het bestelde product niet mogen ontvangen. Waar blijft het statief voor de camera van mijn zoon. Hij was 7 mei jarig maar nog steeds hebben wij het product niet ontvangen. Ook geen bericht meer gehad van Grandado. Ik eis mijn reeds betaalde geld terug.

De oplossing

Het geld terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. de Louw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bestelde artikel op 1 mei j.l. werd pas op 10 juli geleverd zonder bericht vooraf.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen