Klacht Grandado.com: Opgelicht

Bmscholtes

Ik heb een Braun thermometer gekocht en na 5 weken ontvang ik een Chinees merkloos thermometer. Gelijk gebeld maar telefonisch niet bereikbaar. Gemaild en krijg als antwoord dat een thermometer niet terug gestuurd kan worden. Maar ik heb deze niet besteld!! Ik krijg het verkeerde product maar krijg als antwoord dat ze er niets aan kunnen doen! Daarna geen antwoord!

Geld terug storten zodat ik de Braun thermometer ergens anders kan kopen voor mijn ouders !
Ik moet een. Thermometer accepteren die ik niet heb besteld. Pure Oplichterij .. Een Braun bestellen en dan merkloos goedkoop ding die je kan bestellen voor 38 euro ipv 72 Euro en dan zeggen dat ik na 30 mails. Genoegen moet nemen met 22 euro retour .. dan is ie en duurder dan dat ik m zou kunnen bestellen ( wat ik overigens niet wil) en heb een product die ik niet besteld hebt.

Update:
    Na deze klacht bij jullie te hebben neergelegd kreeg ik bij hoge uitzondering 5 procent terug vd aankoop bedrag. Ik ging daar niet mee accoord want wil mijn bestelde product en niet een alternatief van b merk . Dit hielden ze 3 x vol tot dat ik bij gratie 40 procent kon terug krijgen van aankoop bedrag. Na de thermo meter opgezocht te hebben kan ik deze bij Ali expres voor 39 euro bestellen ( als ik deze überhaupt had gewild dan had ik die dan wel besteld) maar hun willen dat ik er dan 43 euro voor betaal!

Hoe bedoel je ze lichten de boel op! Hun die verkeerde product leveren en dan keer op keer mij niet mijn bestelde product wil of kan leveren en of mijn geld retour willen geven.

Schandalig!
    Bmscholtes
    Nog steeds heb ik geen passende oplossing mogen ontvangen.

Je kan niet een product leveren die je niet besteld hebt en dan zeggen als bedrijf dat je dit als consument maar moet accepteren!

Wettelijk gezien kan en mag dit niet.

Ik wil of mijn bestelde product of mijn aankoopsom retour!

Bmscholtes
    Schandalig toch dat je niets meer van ze hoort... ze leveren niet bestelde product je krijgt een c merk in de plaats die niet nauwkeurig is .. want als ik 35,8 graden ben dan gaat er toch echt iets niet goed. Ze negeren de mails en ik wil gewoon mijn geld terug zodat ik de Braun thermometer die ik wil ergens anders bestel. Dat ze door de carona niets retour nemen stond niet bij de aanschaf vermeld. Op alle fronten zit bedrijf fout en ze doen er niets aan! Schandalig! Wettelijk zelfs verboden!
    Grandado.com
    Beste Bianca,

Bedankt voor jouw bericht.
    Ik snap dat dit vervelend is.
    Echter kunnen wij een hygiene product niet retour nemen.
    Helemaal niet vanwege het corona virus.

Ik zie dat mijn collega al een korting had aangeboden.
    Ik kan deze korting naar uiterlijk 40 procent aan bieden.
    Ik hoor of je hier mee akkoord gaat.

Rianne
    Goedemiddag,

Blijkbaar luisteren jullie niet. Ik krijg een product die ik niet besteld heb.. ik heb een Braun van 72 euro gekocht bij jullie en krijg een Chinees merkloos goedkoop ding van 38 euro van jullie . Die heb ik niet besteld dus die accepteer ik ook niet. Ook al willen jullie niet dat ik m terug stuur, het is niet mijn probleem . Jullie behoren mij juiste product te sturen en anders te overleggen.
    Als je 40 procent wil terugbetalen is dat niet eens de aanschaf van c merk. Hiermee geef ik aan dat jullie tot 2 x toe mij willen oplichten en in de hoek willen duwen dat ik dit maar moet accepteren. En dat doe ik dus niet.

Dus wil mijn gehele bedrag van 72 euro retour op mijn rekening en jullie zoeken het met Chinees bedrijf maar uit. Maar niet t bij mij neerleggen, jullie fout!
    Dat is geen service maar oplichting!
    Bmscholtes
    Nog steeds geen passend antwoord op mijn gegronde klacht. Ik wil het gehele aankoop bedrag terug. Zie bovenstaande klacht en hoe ze denken dit te kunnen maken!
    Grandado.com
    Beste B. Scholtes,

Ik begrijp je standpunt, maar gezien de uitzonderlijke situatie kan ik de thermometer(s) niet terugnemen.

Omdat ik je toch graag tegemoet wil komen, geef ik je € 5,00 korting (per thermometer) en zal dit terugstorten op je rekening. Het zal binnen 3 werkdagen op je rekening staan. Ik kan je ook een extra thermometer sturen voor elke thermometer die je hebt besteld.

Rianne

Ook een klacht indienen over Grandado.com?