Klacht Grandado.com: Oplichters!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 351128
Gebruiker
Andriezio
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 februari besteld, nog niets ontvangen. Oplichters tot en met!

De oplossing

De bestelling annuleren en mijn geld storneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Andriezio
Datum
Uiteindelijke oplossing
Grandalo moet duidelijker communiceren over de levertijd...als je besteld wordt er gezegd dat de levertijd langer is dan je gewent bent ( ongeveer 2 weken ) maar de daadwerkelijke levertijd is 2 maanden. En in de voorwaarde staat dat het product na 25 dagen binnen moet zijn, maar je kan het product maar tot 20 dagen anuleren. Het zou fair zijn als je langer de tijd hebt om te annuleren dan de levertijd bedraagt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen