Opgelost door Grandado.com: Pakket kwijt geen geld retour

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 378700
Gebruiker
N85
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ruim 1,5 maand geleden een bestelling gedaan voor een vaderdag cadeau. Omdat de track en tracé aangaf dat de levertijd langer duurde dan verwacht heb ik iets anders moeten kopen. Nu geeft Gandado aan dat het pakket zoek ik geraakt en bieden aan het opnieuw terug op te sturen. Ik heb aangegeven dat ik het niet meer nodig heb en mijn geld terug wil. Ze gaven aan graag te laten zien hun fout te willen herstellen maar dan wel op hun eigen manier. Nogmaals aangegeven dat ik het product niet meer nodig heb en mijn geld terug wil. Nu reageren ze op geen enkele mail meer en krijg ik ineens een mail dat mijn bestelling is gelukt en onderweg is.

Ik wil dit product niet meer en ik wil mijn geld terug. Ook zou het fijn zijn als ze gewoon het fatsoen hebben om te reageren op hun berichten.

De oplossing

Ik wil graag het aankoopbedrag terug zodat ik de extra kosten die ik heb moeten doordat hun pakket kwijt is geraakt kan dekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    N85
    Datum
    Opgelost. Inmiddels geld terug gekregen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N85
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen