Opgelost door Grandado.com: Pakket kwijt geen geld retour

angry Opgelost
N85

Ruim 1,5 maand geleden een bestelling gedaan voor een vaderdag cadeau. Omdat de track en tracé aangaf dat de levertijd langer duurde dan verwacht heb ik iets anders moeten kopen. Nu geeft Gandado aan dat het pakket zoek ik geraakt en bieden aan het opnieuw terug op te sturen. Ik heb aangegeven dat ik het niet meer nodig heb en mijn geld terug wil. Ze gaven aan graag te laten zien hun fout te willen herstellen maar dan wel op hun eigen manier. Nogmaals aangegeven dat ik het product niet meer nodig heb en mijn geld terug wil. Nu reageren ze op geen enkele mail meer en krijg ik ineens een mail dat mijn bestelling is gelukt en onderweg is.

Ik wil dit product niet meer en ik wil mijn geld terug. Ook zou het fijn zijn als ze gewoon het fatsoen hebben om te reageren op hun berichten.

Ik wil graag het aankoopbedrag terug zodat ik de extra kosten die ik heb moeten doordat hun pakket kwijt is geraakt kan dekken.

Grandado.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

N85
    Opgelost. Inmiddels geld terug gekregen!

Geld terug

Ook een klacht indienen over Grandado.com?