Opgelost door Grandado.com: Slechte klantservis

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 389124
Gebruiker
Pedram
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een prodoct via granado 17,agust besteld en vandaag is 09,sep en heb ik geen deze prodoct binnen gekeregen ,heb ik contact genomen maar die mevrouw zegt u moet nog 15 dagen afwachten want its mis gegaan.en dat is belagelijk deze fout is van dit bedrijf en kelant moet 2 manden afeachten van een prodoct en die mevrouw zegt mag u klacht indinen wij kunen niet jouw geld terug geven.wat een slechte bedrijf

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug geven

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste P. Hajalipoor hamedani,

    Bedankt voor jouw review.

    We vinden het vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen.
    Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega en er is afgesproken om een nieuwe zending aan te maken. Deze ontvang je zo spoedig mogelijk,

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pedram
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zijn niet verantwordelijk tegen jouw besteling
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen