Opgelost door Grandado.com: Spullen komen niet aan na betaald te hebben bijna 100 euro

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 456165
Gebruiker
Bie9
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Begin mei verschillende dingen bestelt voor DJI Phantom omdat er in Nederland niks in voorraad was. Op marktplaats kom je verschillende aanbiedingen van Grandado tegen dus ik dacht dit is wel goed (had ik eerst de ervaringen van ander maar gelezen) ik heb 3 bestellingen lopen met T&T echter geven ze op T&T aan dat 2 van de 3 zoek zijn en moet ik mailen. Maar op de website is geen mail adres klachten formulier of telefoonnummer te vinden. Maar goed ik zit nu bijna 2 maanden te wachten

Gewenste oplossing

De spullen opzoeken en zorgen dat ze hier komen of geld terug
Geboden oplossing
De spullen zijn bijna binnen op een zending na
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grandado.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen