Opgelost door Grandado.com: Vermist poststuk, geen geld retour

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 378359
Gebruiker
RamonD
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vermist poststuk.

Op maandag 8 juli kreeg ik bericht dat mijn poststuk vermist is geraakt. Ik citeer: "Helaas moet ik je mededelen dat jouw bestelling (*****) vermist is geraakt bij het postbedrijf. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest en hierdoor is de beloofde levertijd niet gerealiseerd. Mijn welgemeende excuses hiervoor."

Toen ik niet inging op het opnieuw bestellen van het item (ondanks het mooie aanbod van 20% korting), omdat deze in de periode van opnieuw 25 werkdagen niet meer nodig zal zijn. Ik ontving liever het geld retour.

Vervolgens krijg ik toch bericht dat ik 25 werkdagen moet wachten, omdat de bestelling er langer over doet dan verwacht. De bestelling is immers vermist, zoals ik in eerdere communicatie te horen kreeg!

De oplossing

Terugstorten van het aankoopbedrag

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    RamonD
    Datum
    **reactie ontvangen in een privébericht, vragend om mijn emailadres**

    Beste Rianne,

    U gaat in uw reactie volledig voorbij aan het feit dat de manier van communiceren volledig de plank heeft misgeslagen?

    Dit stoort mij overigens vele malen meer dan het niet ontvangen pakket. Ik wil graag hier een verklaring voor.
  2. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ramon,

    Bedankt voor jouw bericht.
    We hebben het geld terug gestort.

    Dit staat met enkele werkdagen terug op je rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RamonD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld retour. Helaas geen enkele reactie ontvangen op de gebrekkige werkwijze en tegenstrijdige communicatie van Grandado ondanks herhaaldelijk verzoek. Zeer vreemde gang van zaken, waarbij mensen die niet de moeite nemen om er flink achteraan te zitten, kunnen fluiten naar hun product en/of geld.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen