Opgelost door Grandado.com: Vermist poststuk, geen geld retour

angry Opgelost

Vermist poststuk.

Op maandag 8 juli kreeg ik bericht dat mijn poststuk vermist is geraakt. Ik citeer: "Helaas moet ik je mededelen dat jouw bestelling (*****) vermist is geraakt bij het postbedrijf. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest en hierdoor is de beloofde levertijd niet gerealiseerd. Mijn welgemeende excuses hiervoor."

Toen ik niet inging op het opnieuw bestellen van het item (ondanks het mooie aanbod van 20% korting), omdat deze in de periode van opnieuw 25 werkdagen niet meer nodig zal zijn. Ik ontving liever het geld retour.

Vervolgens krijg ik toch bericht dat ik 25 werkdagen moet wachten, omdat de bestelling er langer over doet dan verwacht. De bestelling is immers vermist, zoals ik in eerdere communicatie te horen kreeg!

Terugstorten van het aankoopbedrag

Bijlagen

RamonD
    **reactie ontvangen in een privébericht, vragend om mijn emailadres**

Beste Rianne,

U gaat in uw reactie volledig voorbij aan het feit dat de manier van communiceren volledig de plank heeft misgeslagen?

Dit stoort mij overigens vele malen meer dan het niet ontvangen pakket. Ik wil graag hier een verklaring voor.
    Grandado.com
    Beste Ramon,

Bedankt voor jouw bericht.
    We hebben het geld terug gestort.

Dit staat met enkele werkdagen terug op je rekening.

Rianne

RamonD
Geld retour. Helaas geen enkele reactie ontvangen op de gebrekkige werkwijze en tegenstrijdige communicatie van Grandado ondanks herhaaldelijk verzoek. Zeer vreemde gang van zaken, waarbij mensen die niet de moeite nemen om er flink achteraan te zitten, kunnen fluiten naar hun product en/of geld.

Ook een klacht indienen over Grandado.com?