Klacht Grandado.com: vermoeden van oplichting, klantenservice niet bereikbaar. Pakket nog steeds niet binnen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391576
Gebruiker
Relativeermeneer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

19 augustus heb ik voor pakweg 30 euro besteld bij dit bedrijf. 15 dagen later trof ik deze site aan. Ik heb netjes gewacht tot de verwachte levertijd voorbij was. Nu ik nog steeds niks ontvangen heb eis ik mijn geld terug. Ik heb geen probleem met lange levertijden, zeker niet omdat ik ook vaak bij Ali bestel. Maar daar is de service tenminste betrouwbaar. Ik heb 3 keer gebeld, maar krijg nooit iemand aan de lijn... Niet betrouwbaar in mijn optiek

De oplossing

Ik eis mijn geld terug, een verklaring waarom de klantenservice niet te bereiken is is ook wel aardig

2 reacties

  1. Auteur
    Relativeermeneer
    Datum
    GRANNL585414

    voor een bedrijf wat zo ontzettend veel klachten heeft reageren jullie ook erg langzaam
  2. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A. Slabbekoorn,

    Bedankt voor jouw bericht.
    Je hebt niet gekozen voor track en trace code. Dit betekent dat de levertijd uiterlijk 25 werkdagen is.

    De bestelling is op dit moment nog onderweg.
    Waarom je ons niet te pakken krijgt kan ik helaas geen antwoord geven.
    Wij zijn geopend van 09:30 tot 13:00 en 13:30 tot 17:30. Buiten deze tijden zijn wij gesloten.

    Uiteraard kan je ons ook een e-mail sturen. Wij reageren 2 tot 3 werkdagen.
    https://www.grandado.com/pages/service#/contact

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Relativeermeneer
Datum
Uiteindelijke oplossing
De levertijd is 25 dagen, dat weet ik ook wel. Maandag 19 augustus heb ik mijn producten besteld. Dan zijn die 25 dagen toch om?! Waarom is mijn product dan nog niet geleverd? Graag mijn geld terugstorten aub
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen