Klacht Grandado.com: vermoeden van oplichting, klantenservice niet bereikbaar. Pakket nog steeds niet binnen

Relativeermeneer

19 augustus heb ik voor pakweg 30 euro besteld bij dit bedrijf. 15 dagen later trof ik deze site aan. Ik heb netjes gewacht tot de verwachte levertijd voorbij was. Nu ik nog steeds niks ontvangen heb eis ik mijn geld terug. Ik heb geen probleem met lange levertijden, zeker niet omdat ik ook vaak bij Ali bestel. Maar daar is de service tenminste betrouwbaar. Ik heb 3 keer gebeld, maar krijg nooit iemand aan de lijn... Niet betrouwbaar in mijn optiek

Ik eis mijn geld terug, een verklaring waarom de klantenservice niet te bereiken is is ook wel aardig

GRANNL585414

voor een bedrijf wat zo ontzettend veel klachten heeft reageren jullie ook erg langzaam
    Grandado.com
    Beste A. Slabbekoorn,

Bedankt voor jouw bericht.
    Je hebt niet gekozen voor track en trace code. Dit betekent dat de levertijd uiterlijk 25 werkdagen is.

De bestelling is op dit moment nog onderweg.
    Waarom je ons niet te pakken krijgt kan ik helaas geen antwoord geven.
    Wij zijn geopend van 09:30 tot 13:00 en 13:30 tot 17:30. Buiten deze tijden zijn wij gesloten.

Uiteraard kan je ons ook een e-mail sturen. Wij reageren 2 tot 3 werkdagen.

Rianne

Relativeermeneer
De levertijd is 25 dagen, dat weet ik ook wel. Maandag 19 augustus heb ik mijn producten besteld. Dan zijn die 25 dagen toch om?! Waarom is mijn product dan nog niet geleverd? Graag mijn geld terugstorten aub

Ook een klacht indienen over Grandado.com?