Klacht Grandado.com: Wel betaald geen led-lampen ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 448703
Gebruiker
Mar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een mail gestuurd naar Gandado,ik heb mijn bestelling niet ontvangen....kreeg een mail terug ...met de mededeling dat ik 30 werkdagen moet wachten ,en dat ik dan op die mail...die ik gehad heb..op antwoorden...dan kreeg ik voorrang,
Schrijf mijn bevindingen op. Stuur het weg,en krijgskunst twee min een mail van...oeps u heeft de verkeerde afslag genomen.
Dan bel ik...dan hoor ik ...dat jullie ivm de Corona geen telefoon aan nemen........
dan zou ik ook de site aanpassen...
Maar nu?? Ik heb al betaald....groetjes Mar lommerse
De mail die ik gehad heb is ondertekend door Fleur...

De oplossing

Stuur de led-lampen op

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.G.

    Ik heb het voor je uitgezocht.
    Jouw bestelling is op 30 mei door mijn collega opnieuw besteld.
    Deze is nog onderweg.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat grandado.als nog de lamp zou op sturen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen