Opgelost door Grandado.com: Wil mijn geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 367851
Gebruiker
Rotterdam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 1 april besteld, product nog steeds niet ontvangen. E-mail adres klopt niet, ik krijg steeds een melding dat het niet afgeleverd kan worden. Hoef het product niet meer wil mijn geld terug. Het zijn gewoon oplichters.

De oplossing

Ik heb 1 april besteld, product nog steeds niet ontvangen. E-mail adres klopt niet, ik krijg steeds een melding dat het niet afgeleverd kan worden. Hoef het product niet meer wil mijn geld terug. Het zijn gewoon oplichters.

2 reacties

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Beste S. Tekin,

    Bedankt voor jouw bericht.
    Wat vervelend dat je nog niets ontvangen hebt.
    Ik heb het voor je uitgezocht en je bestelling is helaas vermist geraakt in de post.

    We kunnen 2 dingen doen 1 het geld terug storten 2 een nieuwe bestelling aan maken.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne
  2. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste S. Tekin,

    Bedankt voor jouw bericht.

    Ik heb het geld over gemaakt.
    Dit ontvang je met enkele werkdagen.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rotterdam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wil Klachtenkompas.nl heel erg bedanken. Grandado heeft mijn geld overgemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen