Klacht Grandado.com: x

Klachtnummer
# 535987
Gebruiker
HEN1950
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb 3 maanden geleden een broedmachine besteld en ook betaald maar krijg via mail en chat geen reactie dus heb ik het nu uit handen gegeven en nu zullen ze wel moeten reageren, jammer dat het op deze manier moet maar krijg gewoon 0 reactie

De oplossing

het product zsm leveren waar voor betaald is en anders graag zsm terug storten,

1 reactie

  1. Auteur
    Grandado.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi ,

    Bedankt voor je review.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Dit ga ik natuurlijk zo spoedig mogelijk uitzoeken voor je.
    Ik neem even contact met je op via het e-mailadres dat bij ons bekend is en we zullen de situatie zo snel mogelijk oplossen.

    Fijne dag toegewenst!


    Met vriendelijke groeten,
    Lia van Grandado

Ook een klacht indienen over Grandado.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen