Klacht Grando Keukens en Bad: Geen juiste tegemoetkoming in oplossing voor plaatsen van slechte materialen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 415480
Gebruiker
Anne%28
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Keuken van 23.000 euro geplaatst door grando hoorn.
Sinds een half jaar kleuren de kopse kanten van de tussenpanelen geel.
Volgens grando hoorn moeten de tussenplaten vervangen worden.
De garantie was echter 5 jaar. Zij kunnen alleen maar een gedeelte van de materialen vergoden, niet het plaatsen. Wij vinden dit onacceptabel.

De oplossing

Verwacht dat zij voor een schappelijke prijs dit oplossen en niet het grootste gedeelte van de kosten voor onze rekening laten zijn. Zij hebben tenslotte ondeugdelijke materialen gebruikt.

2 reacties

  1. Auteur
    Anne%28
    Datum
    Waarom nog steeds geen reactie van grando?
  2. Auteur
    Anne%28
    Datum
    Belachelijk dat we nog steeds geen reactie van grando hebben gehad

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anne%28
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grando Keukens en Bad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen