Klacht Grando Keukens en Bad: GRANDO EPE SLECHTE RENOVATIE KEUKENS

# 142077
Wim

GRANDO EPE SLECHTE SERVISE bijna 3jaar zijn wij bezig dat grando EPE de keuken eens goedmaakt . Wat hier gebeurt is is niet mals er is vele malen contact geweest met GRANDO RETAIL.GRANDO EPE verschuilt zich hierachter er is al een groot afkoopbedrag voorgesteld door GRANDO RETAIL.wij willen graag een goede keuken.het gaat hier om een renovatie. plaatsen blad plus achterwand van GRANDO EPE . keukenblad demonteren alleen bij slopen blad dwars door ladefront heengezaagd maar niks zeggen .eerst de zijwand geplaatst nu de achterwand plaatsen de keukenmonteur komt erachterdat achterwand te breed is dus de onderkant afschaven belijning loopt niet door strokenmotief.3 maal lekkage afwasmachine scheef herplaatst stijl kast los deurtje niet vastgezet passtuk weggedrukt door plaatsing zijwand dit noemt men renovatieen staan voor 200% nu nog geen %EPEstaat voor jarenlange ervarinng en een goede klachtenafhandeling en hart voor de zaak .dus is dit de goede keukenzaak dus nietGRANDO EPE>

GRANDO RETAIL met een grote afkoopsom hierop hebben wij gezegd wij willen graag een goed gerenoveerde keuken. tevreden zouden wij zijn als de achter en zijwanden keuken , goed worden gemonteerd hier staat grando voor toch? henk zei we plaatsen het blad en wand zelfde als in de winkel het geval is ,passtuk goed terug plaatsen.oven en ingezaagd ladefrontje doe ik zelf wel de keuken was in goede staat en wat wij uitgezocht hebben in de winkel een nieuw blad plus nieuwe achterwand die goed en vakkundig geplaatst zou worden niet zo als het nu is een slecht uitgevoerde renovatie hier moeten wij een hoop geld voor betalen

Wim
    over grando epe de klacht is niet afgehandeld henk neemt niet de moeite om te reageren zo gaat grando epe met zijn klanten om wel geld aannemen en slecht werk leveren dit is al 3 jaar bezig grando epe zegt vakkundig werk te leveren en 200% achter zijn produkt te staan een afkoopsom wordt niet zomaar voorgesteld er is veel mis in deze winkel wij zijn geld ter goedetrouw kwijt en zitten met een beschadigde en verkeerd gemonteerde keuken wim
    Grando Keukens en Bad
    Beste Wim,

Zoals meerdere malen aangegeven, hebben wij een erg net voorstel bij u neergelegd. We zijn bij u op bezoek geweest om ter plekke de keuken te beoordelen.

Gezien de verstreken periode tussen montage van de geleverde materialen en het melden van de klacht (na bijna twee jaar) kan van de ondernemer niet verwacht worden dat hij deze werkzaamheden alsnog kosteloos gaat uitvoeren. Wij willen u hier zeker in tegemoet komen en hebben hiervoor reeds een zeer net voorstel gedaan, echter zullen hier kosten aan verbonden zijn.
    Wim
    GRANDO RETAIL JULLIE HEBBEN EEN AFKOOPSOM NEERGELEGT OMDAT DE RENOVATIE ZO BEROERD IS UITGEVOERD DOOR GRANDO EPE wij hebben al genoeg stappen ondernomen om grando epe aan te sporen om contact op te nemen met ons wij wilden geen geld maar een goede renovatie de derde dag alles gemeld aan henk NIET NA 2AAR er is meer vernield dan gemaakt .IK HEB MET HENK AFGESPROKEN VERANDER HET MAAR DIT WAS GOED maar niet gebeurd op tijd gemeld dat jullie zoveel tijd nodig om een grote leugen op te hangen WIM
    HENK
    BEDANKT voor wat jullie allemaal vernield hebben en verkeerd gemaakt hebbben .samen verstoppen jullie je achter GRANDO RETAIL deze mensen hebben er ook geen verstand van dat je zeer ervaren bent is waar maar geen verstand van keukens plaatsen dat kun je alleen doen met er varen monteurs en deze zijn volgens jou te duur .de klachtenafhandeling bij jullie is waardeloos als je verstand van keukens had gehad dan hadden jullie bij ons hersteld GELD is erg belangrijk voor jullie
    wim bets

Wim

Ook een klacht indienen over Grando Keukens en Bad?