Opgelost door Grando Keukens en Bad: Haarscheur in opbouwkom

R S

Er is een haarscheur in één van de twee opbouwkommen (waskommen) verschenen welke aan de bovenkant via de overloop naar de bodem van de kom loopt. Contact opgenomen met grando en klacht neergelegd. Foto's gemaild waarbij de haarscheur duidelijk zichtbaar is. Mijn angst is dat de scheur langzaam verder gaat en de opbouwkom gaat lekken en er waterschade gaat ontstaan aan het badkamermeubel. Er is normaal met produkt omgegaan en er is niets opgevallen of tegen aan gestoten. Antwoord verkregen waarbij werd gesteld dat de garantie (december 2013 besteld) verlopen was maar dat ik deze voor de helft van de prijs kan vervangen (voor €60,-). Men maakt reclame dat men CBW erkend zijn en een extra goede garantie van 3 jaar bieden!

Kosteloze vervanging van de de opbouwkom

Grando Keukens en Bad is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

R S
    Inmiddels heeft Grando mijn voorbeeld brief van de consumetenbond ontvangen en wordt de kom kosteloos omgeruild.
    R S
    De kom wordt kosteloos vervangen. Dank hiervoor

R S

Ook een klacht indienen over Grando Keukens en Bad?