Opgelost door Grando Keukens en Bad: Haarscheur in opbouwkom

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101135
Gebruiker
R S
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er is een haarscheur in één van de twee opbouwkommen (waskommen) verschenen welke aan de bovenkant via de overloop naar de bodem van de kom loopt. Contact opgenomen met grando en klacht neergelegd. Foto's gemaild waarbij de haarscheur duidelijk zichtbaar is. Mijn angst is dat de scheur langzaam verder gaat en de opbouwkom gaat lekken en er waterschade gaat ontstaan aan het badkamermeubel. Er is normaal met produkt omgegaan en er is niets opgevallen of tegen aan gestoten. Antwoord verkregen waarbij werd gesteld dat de garantie (december 2013 besteld) verlopen was maar dat ik deze voor de helft van de prijs kan vervangen (voor €60,-). Men maakt reclame dat men CBW erkend zijn en een extra goede garantie van 3 jaar bieden!

De oplossing

Kosteloze vervanging van de de opbouwkom

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Grando Keukens en Bad is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    R S
    Datum
    Inmiddels heeft Grando mijn voorbeeld brief van de consumetenbond ontvangen en wordt de kom kosteloos omgeruild.
  2. Auteur
    R S
    Datum
    De kom wordt kosteloos vervangen. Dank hiervoor

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R S
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Grando Keukens en Bad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen