Klacht Grando Keukens en Bad: Half betegelde onafgemaakt toilet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458844
Gebruiker
Icequeen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al 2,5 week geen toilet meer en deze is 2 weken onafgemaakt. Vanuit Grando zou ik een email krijgen en deze nog steeds niet ontvangen. Inmiddels zelf tegels geregeld, maar er wordt nergens meer op gereageerd. Ook moet er een ' bankje' hersteld worden omdat er een ijzeren strip uitsteekt en hierdoor niet op het bankje kan zitten.

De oplossing

zorgen dat mijn toilet wordt afgemaakt en de herstelactie in mijn badkamer wordt uitgevoerd. Of toestemming dat ik iemand anders kan inhuren en zij de rekening gaan betalen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Icequeen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het toilet is nog niet af en over de badkamer wordt noet gerept.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Grando Keukens en Bad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen