Opgelost door Grando Keukens en Bad: Horror Badkamer.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 423683
Gebruiker
ciskadegraaf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

alle wanden en tegels niet waterpas. tegels verkeerd gelijmd. Heb inbouwdouche deze hebben ze vergeten in de wand te doen. Afvoergoot niet in het midden. Gat naast de afvoer. Vloer niet goed afgewerkt. WC staat niet in het midden. afwerkingsstrips niet goed afgewerkt. Alles is schots en scheef. enz. enz. enz.

De oplossing

We hebben zelf gesloopt met 5 man. Wij willen dat Grando dat betaalt plus de afvoerkosten. Moesten een container laten komen. Nu reageert meneer nergens meer op niet op telefoon of app. Wij hebben 19.500 euro voor deze badkamer betaald en van meneer horen we niks meer. Wij willen ons geld terug. Zodra we het geld op onze rekening hebben. Kan meneer zijn spullen komen ophalen. Wij wilden een mooie badkamer waren we jaren voor hebben gespaard en heel hard voor moesten werken, maar Grando komt zijn afspraken niet na.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ciskadegraaf
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze komen opnieuw de badkamer erin zetten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Grando Keukens en Bad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen